Garantia Produselor

GARANTIA PRODUSELOR

Pentru fiecare bijuterie achiziționată atât online de pe site-ul nostru, www.diamann.ro, cât și din magazinul fizic, situat în Cluj-Napoca, Piața Mihai Viteazu nr.39, vă oferim un certificat de calitate și conformitate ce prezintă garanția produselor comercizlizate de către noi.

Pentru orice defecte identificate ulterior pe suprafața bijuteriei, care pot fi demonstrate prin expertiză, Holdmann Gerhardt I.F.oferă o perioadă de garanție de 2 ani din momentul achiziționării produselor, conform OG nr. 21/1992, L.nr.449/2003 si OG NR. nr. 9/2016 pentru modificarea şi completarea Legii nr.449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora.

www.diamann.ro, magazin online operat de catre HOLDMANN GERHARDT I.F. Avand C.U.I. 17934441 din data de 09.05.2005 si detinatoare a Autorizatiei eliberata de ANPC , Nr : 003229 eliberat la date de 14.11.2005 pentru efectuarea de operatiuni cu metale pretioase, aliaje ale acestora si pietre pretioase. Asigura, garanteaza si declara pe propria raspundere, conform prevederilor art. 5 din hotararea guvernului nr. 1022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului, ca bijuteriile importate si comercializate de societate noastra, nu pun in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii, nu produc impact negativ asupra mediului si indeplinesc parametrii si cerintele de calitate in conformitate cu normele legale in vigoare. Toate bijuteriile comercializate sunt verificate, certificate si poarta marcajul directiei ANPC – Directia pentru Metale Pretioase si Pietre Pretioase.

Asiguram garantia tuturor produselor comercializate, potrivit dispozitiilor legale mentionate mai sus si conform informatiilor privind garantia produselor descrise in certificatul de garantie al produsului, pentru fiecare produs in parte. In caz de lipsa de conformitate, puteti solicita, fara plata, repararea sau inlocuirea produsului.

Aceasta va avea loc in termen de 15 zile de la data la care ne­-ati informat asupra defectului!

Orice reparatie la produsele aflate in termenul de garantie se va efectua in mod gratuit sau se va inlocui produsul, daca se confirma faptul ca un defect de material sau de manopera a reprezentat cauza unei asemenea deteriorari, mai degraba decat utilizarea necorespunzatoare a produsului de catre cumparator. In cazul in care bijuteria nu poate fi reparata, in functie de alegerea dvs., va putem inlocui bijuteria defecta cu un model similar, un alt model de aceeasi valoare. Garantia consta in remedierea gratuita a deficientelor aparute la produse in cadrul termenului de garantie si care nu sunt imputabile consumatorului.

Daca remedierea deficientei constatate nu este posibila prin intretinere sau reparare, atunci pot fi agreate online si alte modalitati de remediere, cum ar fi compensarea valorica a deficientei, inlocuirea produsului sau rezolutiunea contractului de cumparare, cu conditia ca modalitatea de remediere agreata sa nu fie disproportionata in raport cu orice alta modalitate de remediere care s-ar putea realiza fara inconveniente semnificative pentru Consumator.

Drepturile consumatorului sunt conforme cu O.G. nr.21/1992 republicata si LEGEA nr. 449/2003, si OG NR. nr. 9/2016. Drepturile consumatorului nu sunt afectate de conditiile de garantie prevazute in certificatul de garantie sau de acordarea unei garantii comerciale fata de garantia legala de conformitate.

Astfel răspunderea vânzătorului, conform prevederilor art. 9-14 din Legea nr.449/2003, cu modificarile ulterioare, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.(art.16).

După expirarea termenului 2 ani, calculat de la livrarea produsului, consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, în condiţiile legii.

Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care a constatat-o.

Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.

Orice deficienta a produsului se remediaza in mod gratuit de catre noi in toate cazurile in care Consumatorul o reclama in cadrul termenului legal de garantie a produsului vom constata ca deficienta reclamata exista si nu este cauzata de actiuni/inactiuni neacoperite prin garantie. In orice alte situatii,deficienta produsului constatata de catre noi se va putea remedia doar contra cost, in sarcina Clientului, situatie in care vom comunica aceste costuri (transport, costul constatarii si a manoperei ) Clientului, anterior oricarori interventii asupra produsului si vom intreprinde/efectua orice actiune doar daca avem consimtamantul neechivoc, si exprimat in forma scrisa(ex. e-mail) al Clientului. In cazul in care Clientul nu este de acord cu remedierea deficientei in aceste conditii si solicita restituirea produsului acesta va fi restituit pe cheltuiala sa, prin metoda solicitata de catre el.

Certificatul de Garantie atesta ca produsul achizitionat de Dvs. este din aur (galben sau alb)/platina/argint iar metalul pretios, pietrele pretioase sau semipretioase din compozitie sunt de dimensiunile, gramajele si karatele mentionate conform specificatiilor de pe Certificatul de garantie al produsului achizitionat, si ca nu­ isi vor schimba proprietatile in cazul in care respectati conditiile generale de folosire si intretinere.

Certificatul de Garantie va contine:

Certificatul de garantie pentru produsul livrat: conditiile de garantie si instructiunile de folosire si ingrijire, categoria metalului pretios, data achizitionarii, termenul de garantie!

Pentru modelele de bijuterii care contin pietre pretioase se va completa certificatul de garantie in plus specificatiile, caracteristicile, tipul si calitatea pietrelor folosite.

Garantia nu acopera daunele si defectele aduse verighetelor si bijuteriilor cauzate de: lovituri accidentale, zgarieturi, utilizare necorespunzatoare.

Garantia acopera eventualele probleme cauzate de defecte de fabricatie si de neconcordanta cu caracteristicile prespecificate.

FOLOSIREA SI INGRIJIREA BIJUTERIILOR CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI

Bijuteriile vor fi ferite de socuri mecanice: izbituri, lovituri, etc. se vor da jos inainte de culcare, inainte de a face baie, de a spala vasele sau inaintea altor activitati similare in care bijuteriile ar veni in contact cu apa, detergentii, produse cosmetice si chimice, spray-uri, detergenti, inalbitor, clor, diluanti, benzina etc., pentru a evita dezlipirea partilor (pietre pretioase si semipretioase, cristalele de zirconiu etc.).

Nu expuneti pietrele la contactul cu substante abrazive sau chimice ori la temperaturi mari. . Bujuteriile cu pietre semiprețioase, perle sau cu email trebuie ferite de lovituri, îndoiri bruște, detergenți de vase, produse chimice, corozive, apa din piscină, parfum, spray, fixativ – toate acestea pot deteriora iremediabil pietrele, perlele și emailul.

Nu purtati bijuteriile in timpul activitatilor sportive, casnice sau alte activitati in timpul carora acestea se pot zgaria, deteriora, deforma sau chiar rupe. In cazul bijuteriilor cu pietre, acestea se pot zgaria, sparge sau pierde.
Folosi
ți corect metoda deschiderii și închiderii produselor ce o necesită.
Se recomandă
ștergerea periodică a bijuteriei cu o lavetă specială de lustruit.In nici un caz nu incercati sa folositi diverse substante sau sa le fierbeti pentru a curata singuri bijuteriile si pietrele.

Inainte de a va culca, nu uitati sa va scoateti bijuteriile cu pietre deoarece in timpul somnului se pot agata sau deforma.

Diamantele sau celelalte pietre pretioase si montura acestora cad sub incidenta garantiei atata timp cat sunt respectate prevederile referitoare la modul de purtare sau utilizare: fara socuri mecanice, fara contact cu suprafete dure si/sau obiecte ascutite, fara agenti chimici.

Pentru Bijuteriile cu pietre (pretioase si/sau semipretioase), in cazul caderii acestora, societatea noastra va fixa pietrele, intr­un termen rezonabil, numai in cazul in care acest lucru nu este imputabil cumparatorului, dar nu isi asuma raspunderea pentru pierderea acestora.

Bijuteria achizitionata va fi inlocuita daca se confirma faptul ca un defect de material sau de manopera a reprezentat cauza unei asemenea deteriorari si nu purtarea neadecvata a verighetelor de catre cumparator. In cazul inlocuirii, veti primi acelasi model sau daca un model similar(in functie de optiunea clientului si de existenta modelului respectiv) cu valoare echivalenta.

In perioada de garantie, precum si in afara acesteia, nu ne asumam responsabilitatea pentru problemele ce pot aparea datorita factorilor de natura mecanica, a nerespectari indicatiilor cu privire la folosirea si ingrijirea bijuteriilor, specificate in Certificatul de garantie si nici pentru reparatiile executate in alt loc decat cel de unde a fost achizitionat produsul.

Dupa perioada de garantie va oferim contra cost toate serviciile noastre de intretinere si reparare a bijuteriilor achizitionate de la noi sau de la un alt comerciant.

Produsele consumabile, nu beneficiaza de garantie.

Dacă aveți probleme cu un produs aflat în garanție va rugăm să ne scrieți un e-mail la adresa office@diamann.ro sau sa ne contactati a numerele de telefon din sectiunea Contact de pe situ-ul nostru.

Aici puteti descarca: